Tartalmaz a készülék magyar nyelvet?
Igen, viszont pár készülék típus (pl. Infinix) nem tartalmaz, ilyen esetben mindig fel van tüntetve a termék adatlapján!
Személyesen átvehetem a rendelésem?
Nem, csak házhozszállítással kérheti a megrendelését.
A készülék dobozában megtalálható minden gyári tartozék?
Igen, mindenesetben tartalmazza az összes gyári tartozékot.
Mennyi garanciám van a termékre?
Az új jogszabályok miatt változó ez változó, ezért minden termék adatlapján fel van tüntetve a garancia idő.
Miután megrendeltem a terméket, mikorra várhatom a csomag érkezését?
A megrendelése leadása után a várható kézbesítési idő 2-5 munkanap.
Kérdés, probléma esetén hogy érhetlek el titeket?
Ilyen esetben kérem írjon emailt az info@extramobil.hu-ra és kollégáink a lehető legrövidebb időn belül válaszolni fognak a kérdésére.
Megrendeltem a terméket, viszont mégsem tartok rá igényt, mi a teendő?
Kérjük ebben az esetben minél előbb jelezze törlési igényét emailben. (info@extramobil.hu)
Tudok bankkártyával fizetni a webshopon?
Jelen még nincs rá lehetősége, viszont a futárnál tud fizetni bankkártyával.
Egy termékből több darabot szeretnék rendelni, ilyen esetben jár kedvezmény?
Árajánlat kérése esetén, kérem írjon emailt az info@extramobil.hu-ra.
Minden készülékhez magyar fali ajzathoz csatlakoztatható töltőfej jár?
Természetesen minden készüléket úgy forgalmazunk, hogy Magyarországon is tudja használni.Amennyiben a terméket angol (vagy más, nem magyar) szabványos töltővel gyártották, cégünk minden esetben mellékel hozzá átalakítót.
Meghibásodott a készülékem, mi ilyenkor a teendő?
Kérem vegye fel velünk a kapcsolatot az info@extramobil.hu email címen.