GYIK

 

Tartalmaz a készülék magyar nyelvet?

Igen, viszont pár készülék típus (pl. Infinix) nem tartalmaz, ilyen esetben mindig fel van tüntetve a termék adatlapján!

 

Személyesen átvehetem a rendelésem?

Nem, csak házhozszállítással kérheti a megrendelését.

 

A készülék dobozában megtalálható minden gyári tartozék?

Igen, mindenesetben tartalmazza az összes gyári tartozékot.

 

Mennyi garanciám van a termékre?

Az új jogszabályok miatt változó ez változó, ezért minden termék adatlapján fel van tüntetve a garancia idő.

 

Miután megrendeltem a terméket, mikorra várhatom a csomag érkezését?

A megrendelése leadása után a várható kézbesítési idő 2-5 munkanap.

 

Kérdés, probléma esetén hogy érhetlek el titeket?

Ilyen esetben kérem írjon emailt az info@extramobil.hu-ra és kollégáink a lehető legrövidebb időn belül válaszolni fognak a kérdésére.

 

Megrendeltem a terméket, viszont mégsem tartok rá igényt, mi a teendő?

Kérjük ebben az esetben minél előbb jelezze törlési igényét emailben. (info@extramobil.hu)

 

Tudok bankkártyával fizetni a webshopon?

Jelen még nincs rá lehetősége, viszont a futárnál tud fizetni bankkártyával.

 

Egy termékből több darabot szeretnék rendelni, ilyen esetben jár kedvezmény?

Árajánlat kérése esetén, kérem írjon emailt az info@extramobil.hu-ra.

 

Minden készülékhez magyar fali ajzathoz csatlakoztatható töltőfej jár?

Természetesen minden készüléket úgy forgalmazunk, hogy Magyarországon is tudja használni.Amennyiben a terméket angol (vagy más, nem magyar) szabványos töltővel gyártották, cégünk minden esetben mellékel hozzá átalakítót.

 

Meghibásodott a készülékem, mi ilyenkor a teendő?

Kérem vegye fel velünk a kapcsolatot az info@extramobil.hu email címen.